FOLLOWERS

T_T







 Jadi MUSLIMAT.

Benar2 menjadi seorang yang bergelar muslimat dimata manusia dan paling utama di mata Allah!
Hati bagi jadi batu sedikit saja.Bagi keras sikit.Tak cair.
Datang kopiah, serban lilit kepala, naik pulak kereta bmw, tambah senyum macam matahari ,kita pulak ice krim, tambahnya popularnya dengan sifat kepimpinan..
No!
selagi tidak akad jangan try2 nak serah hati bulat2, cuba2 nak sayang. (walaupun xbercinta denganya)
Hati dah gundah gulana,semua nampak manis.Dunia macam kita yang punya.Dari hujung rambut sampai hujung kaki nampak putih walau hitam melangit.okey,fine =_=
Tipu, hati perempuan jatuh hati susah ditukar ganti=_=

......................................................................

Kebiasaan, wanita ramai saja yang dimintak tapi kadang2 xtahu nak pilih mana satu kot,mungkin nampak ahli syurga semuanya, maka pilihlah yang boleh bagi kita beratur masuk syurga dahulu.insyallah.

Mungkin2 jugak ada yang mintaknya guna kiasan, tp muka innocent ja balasan si hawa. Saja buat xtahu tapi hakikat faham maksudnya,Tapi dlm hati Allah saja yang tahu jika suka, tapi malu yang amat.(Itu tanda wanita solehah). malu itu kan perisai.So faham2 la maksudnya setuju. Yang faham alhamdulillah, taknya faham terus diam menyepi.allahurabbi.
Mungkin2 juga innocent face xsetuju tapi xsampai hati nak oyat deh. Terpulang.

Kes xde sapa2 cup pun bercambah. Macam2 sebab, so fikir2 sendiri la sebab banyak alasan nak tulis.
Sedih hati si wanita, tapi jika wanita solehah hatinya pada sang pencipta tanpa ada rasa kesunyian terdetik. Hakikat wanita itu dari tulang rusuk (kurang setuju sedikit pendapat), bukan gatal ye. Terfikir wanita2 solehah knp lebih memilih rupa mungkin, lembut mungkin, mungkin, mungkin... dari wanita yang lebih banyak dalam gerak kerja islam. bagaimana baitulmuslim yg diimpikan untuk membina negara islam dalam dunia yang terbalik sekarang?

*Yang bagi hint2 sekerat2 pun ada, serius sampai sekarang xfaham, no komen.

tiba2 minta maaf,
muslimat tu xterkesan dengan minta maaf ntah apa2 ok

dah
panggilan sayang.ishh
sapa tak jadi gulanya.mau xperah santan cik puteri.hu


ok.tutup la contoh2 yang banyak di atas ckup rasanya kot.
Muslimat,

Dah orang xnak, jauhkan diri darinya, jika lagi yg mampu maka berdepan dengannya seperti melihat macam kayu. Untuk motivasi hati sendiri kan.Buktikan muslimat xpernah gentar dengan hati sendiri tapi dengan tuhanNya sahaja.Pujuklah hati sendiri ~_~

Caranya,Muslimat yang dalam gerak kerja islam, sibukkan diri dengan pahala. Usah fikir pada si penipu, usah terkenang benda yang dah berhabuk, lemau, berkarat. Jangan cuba untuk cuci semula hati dengan vakum.
Sakit!! Sakit!

heh.

Muslimat power! ada maruah, tak terhegeh2, xmahu noda2 hitam masih lingkari hati,
istighfar itu ubat.
Tak nak lemah2 sebab manusia bernama adam. ehem!
Sekarang alam sudah nak terbelah dua, perang sana-sini, darah bercampur dengan makanan , ramai puasa sebab makanana disekat, kafir laknatuallah masih mencari orang islam ke lubang cacing.
Ya Allah, selamatkan saudara kami .
Fikir dakwah okey, bukan dia.bukan dia.bukan dia
Bangun Muslimat!

Serius,jangan percaya LELAKI

Baitulmuslim yang telah hadir cepat2 ye, sunnah.Mak ayah pun tolonglah permudahkan.Jodoh dalam tangan Allah.Utama, doa.

saya masih bole senyum.ya!

btw,
Ramadhan Kareem,
Allahu akram

Be a MUSLIMAT (T_T)

yang menulis,
Hikmah Zakaria


tutup pintu,
hingga sampai,
akhir nafas,
tidurlah hati,
Apa Salah Saya?

yang menulis
MAWAR LUKA BERDARAH



1 ulasan:

fuh2,,berberlit-belit ayat..hehe

15 Julai 2013 7:06 PTG  

Blogger Template by Blogcrowds