FOLLOWERS

ampunilah aku...


" YA ALLAH , ampunilah dosa-dosa Hikmah. amin ya rabb.. "
 
baru lepas update status di muka buku...hehe
facebook...
kenapa?? 
sejak 2 menjak ni, rasa banyak sangat melakukan dosa walaupun dah taw kata salah..Allah...
kadang kita di uji tampa kita sedar dan  walaupun sedar tetap tak sedar-sedar lagi kan..
kadang-kadang terfikir jugak
 
.......... ni lah orang agama, tak tahan satu ja ujian.......
.......... tu la dulu duk nasihat kat orang sangat, kan padan muka diri...........
..........ha,,, yang duk p cakap nak jugak macam orang lain sapa suruh..........
.......... susah jugak bila dya kena uji camtu kan..........

terfikir aku?? inikah kesan akibatnya sekarang...huhuhu...
tapi, nasib baik ada sahabat yang susah senang bersama....
: cuba husnuzhon dengan Allah .... ( bersangka baik )
: ujian tu bukan salah tapi bagaimana kita nak hadapinya
susahlaa, macamana nak berfikir matang tak taw... aku pun nak protes jugak

so, bila fikir 2x... Allah Maha Besar!
Allah nak tingkatkan iman aku okey!
ya!!!
aku ingin berjaya :)
 
walaupun aku ni terkenal dengan seorang yang senyap... cewwahhh  hanya 1 sahaja yang aku pinta....
kau...
terpaksa aku bergerak pantas dan pantas.... 
tapi apesal macam tak paham-paham jaaa... 
( aku pun tau malu kot )
dan inikah yang kau minta?? moga dirimu memahami....
macam ayat terdesak ja sorang ni cakap...
mungkin!!
sebab perlu bagi jawapan yang di tunggu-tunggu yang lain ....
dan aku lebih cenderung tidak mahu....
waaa.... kejam2x aku
sandaran hatiku.....

[ boleh jadi kamu membenci sesuatu,padahal ia baik bagimu,
dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu, padahal ia buruk bagimu ]

 Allah jualah pengubat hatiku....
moga Allah makbulkan..
amin ya rabb...
 
# cehh...jiwang pulak

1 ulasan:

Insyallah, menjadi sebaik2 hamba dengan bertaubat..
Bisa lalui semuanya Hikmah!
Ujian mematangkan pemikiran..huhu ^^

12 Ogos 2011 10:44 PG  

Blogger Template by Blogcrowds